piątek, 20 grudnia 2013

Użytkowe gadżeciarstwo

O swoich gadżetach piszą inni, więc czemu ja miałbym nie pisać? Skoro mam osobnego bloga dla mojej największej miłości - scyzoryków, to tutaj opisywac będę całą resztę:
  • multitoole
  • łomiki
  • latarki
  • różnego rodzaju breloki z ukrytymi funkcjami
  • Bajeranckie kółka do kluczy, zapinki i inne duperelki.

Dlaczego? Primo: bo inni mają swoje stronki, to i ja chcę.
Secundo: bo jak każdy "użytkowy gadżeciarz" pragnę usprawiedliwić, przede wszystkim sam przed sobą, dlaczego kupiłem ten, czy tamten gadżet.
Tertio: nie chcę pisać na forach internetowych (knives, tactical), bo sporo sprzętu który mam, to chińska taniocha. Na wspomnianych forach od razu postawiono by na mnie krzyżyk, bo do niektórych nie dociera, że śrubkę w PC-cie awaryjnie tak samo sprawnie przykręcę toolem z Biedronki, jak bajeranckim Leathermanem. I że na nic mi 25 lat gwarancji LM, skoro w możliwych do wykonania przeze mnie pracach  nigdy nie nastąpi ryzyko zniszczenia toola, bez względu na cenę.
No, ale jako, że to pierwszy post, to inauguracyjnie zarzucę foto akurat markowego sprzętu, jako pożegnanie i zaproszenie do dalszej lektury:
Obraz w treści 1


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz